Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate.
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Daca un produs achiziționat de la E-manor® nu te mulțumește 100%, il poți returna gratuit in 14 zile calendaristice de la momentul livrarii/ridicarii. Trebuie doar sa completezi formularul de retur pana cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii și sa alegi metoda de retur.

Condiții generale pentru returul produselor vandute de E-manor®:

  •  Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ai primit, ele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), ambalajul facand parte din produs.
  • Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar E-manor® nu poate fi facuta raspunzatoare.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de același fel și vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului, returul va fi refuzat.
  • E-manor®  poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
  • Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial E-manor®.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
  • Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

*Nota- Articolele sunt comercializate in scopuri clar definite si nu pentru a oferi sansa utilizatorului de a le folosi sub forma de imprumut

    Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul deteriorat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam sa iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

    Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgența nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.

    Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

    In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

     

    Procedura de returnare:

    A) In cazul in care doresti sa returnezi un produs prin EasyBox, te rugam sa efectuezi urmatorii pasi:
      1. Completeaza formularul de retur aici.
      2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile si documentele primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului, sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).
      3. Dupa completarea formularului, veti primi un cod prin email pe care il veti folosi sa deschideti sertarul alocat la EasyBox.
      4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client.
      5. Pentru rambursarea banilor:
        i) Daca doriti rambursarea banilor prin transfer bancar, raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu urmatoarele date: nume si prenume si IBAN.
        ii)  Daca doriti rambursarea banilor fizic trebuie sa raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu: "Doresc banii in plic". Pentru acest serviciu se va percepe o taxa de transport de 19 lei. Dupa ce coletul este verificat, banii vor fi trimisi la aceeasi adresa ca cea din comanda.
      B) In cazul in care doresti sa returnezi un produs folosind orice firma de curierat, te rugam sa efectuezi urmatorii pasi:
        1. Contacteaza orice firma de curierat (FanCourier, Sameday, Cargus etc.) si solicita un serviciu de curierat.
        2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite,documente primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).
        3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediati produsul la adresa primita prin email, telefonic sau la cea inscrisa pe pachet de la  E-manor®, prin curierul ales. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Ne rezervam dreptul de a nu ridica coletele care prezinta semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului. ATENTIE! NU ACCEPTAM COLETELE CARE NU AU RAMBURS 0 LEI!
        4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client.
        5. Pentru rambursarea banilor:
          i) Daca doriti rambursarea banilor prin transfer bancar, puteti raspunde la email-ul de confirmare al comenzii cu urmatoarele date: nume si prenume si IBAN.
          ii)  Daca doriti rambursarea banilor fizic trebuie sa raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu: "Doresc banii in plic". Pentru acest serviciu se va percepe o taxa de transport de 19 lei. Dupa ce coletul este verificat, banii vor fi trimisi la aceeasi adresa ca cea din comanda.

        Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
        •    Banii vor fi returnati in contul specificat de tine.
        •    Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice.

        Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
        Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
        Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Strada Cluceru Udricani nr,18 , Bucuresti, Sector 3, 030782, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
        Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
        Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
        Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

         

         

        Newsletter

        A short sentence describing what someone will receive by subscribing