Procedura de returnare:

A) In cazul in care doresti sa returnezi un produs prin EasyBox, te rugam sa efectuezi urmatorii pasi:
    1. Completeaza formularul de retur aici.
    2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile si documentele primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului, sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).
    3. Dupa completarea formularului, veti primi un cod prin email pe care il veti folosi sa deschideti sertarul alocat la EasyBox.
    4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client.
    5. Pentru rambursarea banilor:
      i) Daca doriti rambursarea banilor prin transfer bancar, raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu urmatoarele date: nume si prenume si IBAN.
      ii)  Daca doriti rambursarea banilor fizic trebuie sa raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu: "Doresc banii in plic". Pentru acest serviciu se va percepe o taxa de transport de 19 lei. Dupa ce coletul este verificat, banii vor fi trimisi la aceeasi adresa ca cea din comanda.
    B) In cazul in care doresti sa returnezi un produs folosind orice firma de curierat, te rugam sa efectuezi urmatorii pasi:
      1. Contacteaza orice firma de curierat (FanCourier, Sameday, Cargus etc.) si solicita un serviciu de curierat.
      2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite,documente primite. Documentele trebuie impachetate corespunzator sau intr-un plic atasat pe cutie (in exterior).
      3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa expediati produsul la adresa primita prin email, telefonic sau la cea inscrisa pe pachet de la  E-manor®, prin curierul ales. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere. Ne rezervam dreptul de a nu ridica coletele care prezinta semne de accidentare, lovire, deteriorare a ambalajului pe parcursul transportului. ATENTIE! NU ACCEPTAM COLETELE CARE NU AU RAMBURS 0 LEI!
      4. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client.
      5. Pentru rambursarea banilor:
        i) Daca doriti rambursarea banilor prin transfer bancar, puteti raspunde la email-ul de confirmare al comenzii cu urmatoarele date: nume si prenume si IBAN.
        ii)  Daca doriti rambursarea banilor fizic trebuie sa raspundeti la email-ul de confirmare al comenzii cu: "Doresc banii in plic". Pentru acest serviciu se va percepe o taxa de transport de 19 lei. Dupa ce coletul este verificat, banii vor fi trimisi la aceeasi adresa ca cea din comanda.

      Daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:
      •    Banii vor fi returnati in contul specificat de tine.
      •    Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maximum 14 zile calendaristice.

      Newsletter

      A short sentence describing what someone will receive by subscribing